Oferta
Przy zastosowaniu nowoczesnych (znormalizowanych) metod diagnostycznych z wykorzystaniem wystandaryzowanych testów.
RODZAJ DIAGNOZY | OPIS DIAGNOZY |
Diagnoza pedagogiczna/psychologiczna | trudności w nauce |
trudności wychowawcze | |
inna | |
Diagnoza logopedyczna | ogólna |
inna | |
Diagnoza neurologopedyczna | małego dziecka (0 – 3 r.ż.) |
pod kątem alalii | |
pod kątem niedokształcenia mowy o typie afazji | |
z zakresu deficytów kompetencji i zaburzeń sprawności językowych (DLD) | |
Diagnoza SI | diagnoza motoryczna małego dziecka (fizjoterapia) (od urodzenia – 4 r. ż.) |
badanie SI z elementami fizjoterapii (4 – 9 r. ż.) | |
diagnoza motoryczna (fizjoterapia) (dziecko powyżej 9 r.ż.) | |
Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dzieci i młodzieży (w tym objętych kształceniem specjalnym) | dzieci w wieku 0 – 3 r. ż. |
dzieci w wieku 3 – 6 r. ż. | |
dzieci powyżej 6 r. ż. | |
Diagnoza zawodoznawcza | wyboru kierunku kształcenia i zawodu |
pierwszeństwo przyjęcia do szkoły ponadpodstawowej | |
udzielenie zezwolenia na zatrudnienie młodocianego | |
pod kątem kontynuacji nauki w OHP | |
inna | |
Diagnoza ADOS | dzieci w wieku 0 – 3 r. ż. |
dzieci w wieku 3 – 6 r. ż. | |
dzieci powyżej 6 r. ż. | |
Wywiad do ADOS | rodzic / opiekun prawny |
Badanie przetwarzania słuchowego | dzieci w wieku 5 – 6 r. ż. |
szkoła podstawowa | |
szkoła ponadpodstawowa |
NAZWA ZAJĘĆ | CZAS REALIZACJI | ODBIORCY | ILOŚĆ SPOTKAŃ |
Integracja Sensoryczna z elementami fizjoterapii | I i II semestr | Dzieci w wieku 4-9 lat | 12 |
Integracja Sensoryczna z elementami fizjoterapii | I i II semestr | Uczniowie w wieku 9-12 lat | 12 |
„Świadome decyzje zawodowe” | I i II semestr | Uczniowie klas VIII SP | w zależności od potrzeb zgłaszanych przez szkołę |
TUS – Trening Umiejętności Społecznych z elementami tutoringu | I i II semestr | Uczniowie z klas I-III | 1 raz w tygodniu |
TUS – Trening Umiejętności Społecznych z elementami tutoringu | I i II semestr | Uczniowie z klas IV-VI | 1 raz w tygodniu |
TUS – Trening Umiejętności Społecznych z elementami tutoringu | I i II semestr | Uczniowie klas VII, VIII i uczniowie ze szkół ponadpodstawowych | 1 raz w tygodniu |
Zajęcia matematyczne z elementami przedsiębiorczości | I i II semestr | Uczniowie klas IV-VII z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim | 1 raz w tygodniu |
NAZWA ZAJĘĆ | CZAS REALIZACJI | ODBIORCY | ILOŚĆ SPOTKAŃ |
Integracja Sensoryczna z elementami fizjoterapii | I i II semestr | Dzieci w wieku 4-9 lat | 1 raz w tygodniu |
Integracja Sensoryczna z elementami fizjoterapii | I i II semestr | Uczniowie w wieku 9-12 lat | 1 raz w tygodniu |
Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne | I i II semestr | Dzieci, uczniowie szkół podstawowych | 1 raz w tygodniu |
Terapia logopedyczna/neurologopedyczna | I i II semestr | Dzieci, uczniowie szkół podstawowych, ponadpodstawowych | 1 raz w tygodniu |
Indywidualna stymulacja słuchu Johansen IAS | I i II semestr | Dzieci, uczniowie szkół podstawowych | Co 8 – 10 tygodni |
Terapia psychologiczna | I i II semestr | Dzieci, uczniowie szkół podstawowych, ponadpodstawowych | W zależności od potrzeb |
Terapia oligofrenopedagogiczna | I i II semestr | Dzieci w wieku przedszkolnym | 1 raz w tygodniu |
RODZAJ ZAJĘĆ | ||
Formy realizacji – tematyka (szkolenia, warsztaty, interwencje, lekcje, porady itp.) | Termin realizacji | Grupa odbiorców (rodzice/nauczyciele/uczniowie) |
Terapia indywidualna – profilaktyka uzależnień, elementy treningu pewności siebie, praca z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym oraz problemami w zaburzeniach emocjonalnych | Rok szkolny | Uczniowie szkół podstawowych |
Terapia indywidualna -profilaktyka uzależnień, ochrona zdrowia psychicznego, wsparcie dziecka/ucznia z problemem samookaleczeń | Rok szkolny | Uczniowie szkół podstawowych |
Terapia indywidualna – profilaktyka uzależnień, elementy treningu pewności siebie, wsparcie i praca z dzieckiem/uczniem z depresją oraz ogólnymi trudnościami w funkcjonowaniu zdrowia psychicznego | Rok szkolny | Uczniowie szkół podstawowych |
„Alternator” zajęcia dla uczniów – edukacja dotycząca ochrony zdrowia psychicznego, profilaktyka uzależnień od mediów (warsztaty) | Rok szkolny zgodnie | Uczniowie szkół podstawowych |
Terapia indywidualna- profilaktyka uzależnień, wsparcie dziecka/ucznia z zaburzeniami odżywiania | Rok szkolny | Dzieci, uczniowie szkół podstawowych i ponadpodstawowych |
Całoroczny event „W trosce o dobro dziecka – profilaktyka ochrony zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży”
DYŻUR TELEFONICZNY PSYCHOLOGA DLA UCZNIÓW / RODZICÓW / NAUCZYCIELI |
DNI ŚWIADOMOŚCI DEPRESJI |
OBCHODY ŚWIATOWEGO DNIA CHOREGO PSYCHICZNIE |